Locke's run with Trustfall's Genetics

  • Thread starter Lockebox
  • Start date
  • Tagged users None
Lockebox

Lockebox

486
93
Beans in the greens
Or at least a couple lol. Shouldve plucked that leaf before the picture not after
IMG 20221122 180127018
 
Trustfall

Trustfall

Supporter
3,424
263
I will definitely say #4 has the strongest smell, she's the one I smell throughout my whole house.
Man I need to someday to get my hands on some Cinderella Man if its ever available
I don’t think I will make more of those right now, the outcrosses are coming out so nice I just keep thinking of new ideas.
I did just pollinate lemon tre with my fem Cman pollen but I think it was going bad as there’s only a few seeds but I’m goi g to make some more. It won’t be a bx1 because it’s a different lemon tree cut(this one actually grows unlock the one I used in Cinderella man) but I think some really nice plants will come of it.
 
Lockebox

Lockebox

486
93
I don’t think I will make more of those right now, the outcrosses are coming out so nice I just keep thinking of new ideas.
I did just pollinate lemon tre with my fem Cman pollen but I think it was going bad as there’s only a few seeds but I’m goi g to make some more. It won’t be a bx1 because it’s a different lemon tree cut(this one actually grows unlock the one I used in Cinderella man) but I think some really nice plants will come of it.
Hey that could still be some fire right there! Some might argue that would be even better than the bx1 bringing in more variety of the lemon tree gene pool and less Gene stacking. I won't argue anything though, I'll just buy the beans when they're ready 🤣😁
 
Lockebox

Lockebox

486
93
So I'm pretty much out of smoke, I can't promise that one of those plants won't get harvested this weekend. Whichever one has the most mature trichomes is probably coming down, I hate to cut it off short and lose out but hey man I need some smoke 😂 F*** the dispensary lol

Work it baby work it lol.
#1
IMG 20221124 164133884

#4
IMG 20221124 164148202
IMG 20221124 164202588

#5
IMG 20221124 164104306
 
Lockebox

Lockebox

486
93
Wait two weeks buddy, sometimes things
Look fine but anything in the 40’s
Is to early imo.
The dispos that bad out there?
Yeah definitely too early, I bet in the next two weeks they swell like crazy. Lol, still acting like a dumbass but at least I'm starting to catch myself 😂

Yeah man around where I'm at it's either a 100$ trash oz you don't want to finish or a 300$ oz that I feel is on the same quality level as what I'm growing, if not harsher than mine too. Plus everything seems like it's a year old and crumbly when you get it lol
 
Fromunda506

Fromunda506

44
18
Wish I could go back and tell myself to calm down earlier lol.
I can't bring myself to do it, I checked my notes and we're only on day 40. Time to practice that patience thing I guess, might have to take a small t-break but if anything that'll make me appreciate this cross that much more
There’s nothing worse than being out of weed when you have girls in late flower. Hasn’t happened to me in years, but I do not envy you. Your patience will be rewarded with that lady though by the looks of her. She will just give you a headache and regret this early. As suggested, at least 2 weeks for her to be ripe enough to cut. Good luck hanging in. Cheers
 
sambapati

sambapati

1,818
263
There’s nothing worse than being out of weed when you have girls in late flower. Hasn’t happened to me in years, but I do not envy you. Your patience will be rewarded with that lady though by the looks of her. She will just give you a headache and regret this early. As suggested, at least 2 weeks for her to be ripe enough to cut. Good luck hanging in. Cheers
"If we don't hang together, then surely we'll hang separately," Ralph P. Blunt.
 
Lockebox

Lockebox

486
93
There’s nothing worse than being out of weed when you have girls in late flower. Hasn’t happened to me in years, but I do not envy you. Your patience will be rewarded with that lady though by the looks of her. She will just give you a headache and regret this early. As suggested, at least 2 weeks for her to be ripe enough to cut. Good luck hanging in. Cheers
Yeah hopefully this is the last time I run into this problem.
Give me a few weeks and you'll catch me calling up everyone I gave free weed to saying, "remember that time?" 🤣 not really but I'll want to hahah.
 
Lockebox

Lockebox

486
93
This was my hardest part too last time, no smoke and beautiful buds just looking at me 🤣 stay patient my friend, they are looking delicious 🤤
Such a tease isn't it 🤣 and hell yeah they are dude, even with my organic trial and error and those plants starving, those buds are just 😍
I used bud candy in my last grow and it never even got that frosty haha
 
Lockebox

Lockebox

486
93
Idk where else to post this so the lil lavenders are now part of this thread 😂 they're actual lavender plants but I guarantee I could convince someone they're weed seedlings, even I was like well what the f*** when I saw them sprout 😂 one's even got a helmet head, crazy how plants can be so different or so similar like in this case.
IMG 20221125 104110474
IMG 20221125 104044247
IMG 20221125 104411763


Oh yeah this part is in a completely separate bedroom in the windowsill and it has spring tails too. Like I said earlier in the thread I'm not worried about spring tails but I'm wondering how they're everywhere, well this morning I go to the backyard to check the propane tank and when I open the lid I was surprised to see a few hundred springtails scattering from the wet surface. I Never even had a chance LOL. Pretty sure my house has been home to russet mites springtails fire ants termites hornets dirt gobbers and whatever else comes crawling out of the Oklahoma sticks. And my wife wonders why I'm so paranoid and annoying about pest Management LOL
 
Lockebox

Lockebox

486
93
Hahaha sent little brother some pictures of my grow last night and he came back telling me how he just ordered some Jedi mind Fuck spores and that he was going to learn to grow shrooms.

Never have I been so proud, bet our parents are thinking the opposite 😂😂😂
 
Lockebox

Lockebox

486
93
Oh yeah man one of his little buddies I found out was growing some weed in their closet, so I hooked them up with some seedsman lemon autos I had laying around. I was going to run them eventually but felt better about giving them to the to the younger growers around me.

Maybe we'll build a local grow scene out here after all 😁
 
SchwiftyGrower

SchwiftyGrower

Supporter
558
93
Oh yeah man one of his little buddies I found out was growing some weed in their closet, so I hooked them up with some seedsman lemon autos I had laying around. I was going to run them eventually but felt better about giving them to the to the younger growers around me.

Maybe we'll build a local grow scene out here after all 😁
Hell yeah, spread and share the wealth! How do you like autos? Think I’m going to run one outside
 
Top Bottom