Please can you rate my plants

  • Thread starter Kuba
  • Start date
  • Tagged users None
Kuba

Kuba

hey y'all, this year is my second grow, i'm growing 2 photoperiod LA Confidentials and idk if my plants are growing ok or if they are maybe stunted a lil? i feel like they should be a little bit bigger by now but since they are 100% indica and/or photoperiod that could play a role in it? rt now they are in 20l pots, around 35 cm and 8-9 nodes. any help would be great (ps sry for hands in pic i dont have any other recent ones atm)
 
GNick55

GNick55

Staff member
Supporter
hey y'all, this year is my second grow, i'm growing 2 photoperiod LA Confidentials and idk if my plants are growing ok or if they are maybe stunted a lil? i feel like they should be a little bit bigger by now but since they are 100% indica and/or photoperiod that could play a role in it? rt now they are in 20l pots, around 35 cm and 8-9 nodes. any help would be great (ps sry for hands in pic i dont have any other recent ones atm)
i see signs of it being watered too frequently through different stages of growth, that’s your problem why she’s stunted some, let it dry out between watering.
if damage is not bad it should take off within 2 weeks, though it looks like you just topped her so that maybadd a couple days of stress or not. and if roots are damaged some it’ll stay stunted for the most part.
 
Kuba

Kuba

i see signs of it being watered too frequently through different stages of growth, that’s your problem why she’s stunted some, let it dry out between watering.
if damage is not bad it should take off within 2 weeks, though it looks like you just topped her so that maybadd a couple days of stress or not. and if roots are damaged some it’ll stay stunted for the most part.
what do you mean you can see that through different stages? (just curious how you're able to tell, seems like a very usefull thing to know) and they're in coco though so i can't let that dry out right? first time coco so i'm kinda guessing when to and when not to water lmao. and about the roots, i'm pretty sure i transplanted them near perfect as there was no halt in growth afterwards or anything
 
GNick55

GNick55

Staff member
Supporter
what do you mean you can see that through different stages? (just curious how you're able to tell, seems like a very usefull thing to know) and they're in coco though so i can't let that dry out right? first time coco so i'm kinda guessing when to and when not to water lmao. and about the roots, i'm pretty sure i transplanted them near perfect as there was no halt in growth afterwards or anything
ya i’m not a coco guy maybe disregard what i said., but i’ll show ya what i meant.. the circled areas show signs of stress from watering too frequently..
@Aquaman is the coco guy, plus many other coco growers here to help you out!!
748581F5-3396-4D9A-A09E-CBBA35C26C3F.jpeg
 
Kuba

Kuba

ya i’m not a coco guy maybe disregard what i said., but i’ll show ya what i meant.. the circled areas show signs of stress from watering too frequently..
@Aquaman is the coco guy, plus many other coco growers here to help you out!! View attachment 1133535
ahh i see, like the deformed-ish leaves? yeh could be but i remember checking for that and i'm pretty sure they just look weird on pic cause i tuck all the leaves together to the side and stuff. btw they are 8 weeks from seed and got like 2 months of veg to go so you think they'll be good yielders or no? and thank you so much for the help you seem very experienced so it's nice to have an experts opinion on this stuff!
 
GNick55

GNick55

Staff member
Supporter
ahh i see, like the deformed-ish leaves? yeh could be but i remember checking for that and i'm pretty sure they just look weird on pic cause i tuck all the leaves together to the side and stuff. btw they are 8 weeks from seed and got like 2 months of veg to go so you think they'll be good yielders or no? and thank you so much for the help you seem very experienced so it's nice to have an experts opinion on this stuff!
well 2 months mmm, i guess they’re ok, like you said, a bit stunted maybe?
kinda need to what is your grow set up?
lights, temp, humidity.. etc..
hopefully a coco grower will jump in and guide you.
 
One drop

One drop

Bush Doctor
Supporter
Looks good as GN55 said just a little over watering it just a learning curve . Od .
 
Kuba

Kuba

Looks good as GN55 said just a little over watering it just a learning curve . Od .
thanks for the input, what is a good guideline as to when to water? i've read online to never let the top dry out so thats what i've been trying to do.
 
Kuba

Kuba

well 2 months mmm, i guess they’re ok, like you said, a bit stunted maybe?
kinda need to what is your grow set up?
lights, temp, humidity.. etc..
hopefully a coco grower will jump in and guide you.
all outdoors so wouldn't be able to tell ya, temps never under 60 degrees tho
 
One drop

One drop

Bush Doctor
Supporter
thanks for the input, what is a good guideline as to when to water? i've read online to never let the top dry out so thats what i've been trying to do.
Water till run off let drain pick the pot up feel how heavy it is now wait a few days till it's light but not dry pretty easy method I think Moses taught me that trick ..... Od 😜🙃👊. Or was it Noah I can't remember ....
 
Top Bottom