Alien Kush

  • Thread starter true grit
  • Start date
  • Tagged users None
true grit

true grit

Just started flushing these hookers today at 45 days...only 2 of em. Had 4 fems outta 4 beans, obviously 2 got culled. These look decent...

P1- is the more kushy one for sure. Looks like a pk with rock solid super kushy nugs all the way down. Not gonna be huge on yield but we shall see...pretty much has looked the same since day 40...not much stackin after that, heavy flush now...

p2- is way leafy but looks to be a decent yield of tops. She smells more fruity for sure and not as strong on the kush side of things. This lady was a bit more sensitive though...

2 pt post- first pics are p1
 
SourPuppy

SourPuppy

Screw Jenna Haze-Now those are some hookers I'd pay to spend some time with,jk.
They look wicked Grit!
 
jah_hoover

jah_hoover

Those pics look nice bruv:) I grew sum Alien Express last year and they come out super frosty with sum crazy smells. I got sum more seeds and i cant wait to pop them:)
 
true grit

true grit

thanks dudes, i think what had me stoked is the fact that they look like solid 6.5-7 wk'ers all day.

sour- i dont know, im quite the jenna haze fan! lol.

jah- what was the alien express? thinkin things are just liking the alien tech fa sho.
 
K

KING_KONG_KOLAS

Guest
Looking very nice Gritty!! You gota lot of heat over ther bro!!
 
hey grit:hi:hi
great timing brother i just dropped 11 ALIEN KUSH {F3 ALIEN PHENO} into some water, looking to keep a nice male and make some {f4}...

so you found and kept two PHENO one more kushy and less yielding and one more leafy but better yielding, humm thats making it tough im looking for yield this round but fuck id like some kushy tasteing buds aswell..

these were done by my bro ENT so i know there going to be killer, there also labeled {ALIEN} so maybe ent has done the jist of the work on these already and now i just need to fined the best looking male and female to work with..

reguardless great thread beautiful pics bro...
mad props:passingjoint:
 
xX Kid Twist Xx

xX Kid Twist Xx

Premium Member
Supporter
looking good grit very nice pics. the 1st plant looks to be more on the og side of things with crazy frost, looks like it has close budsites or more of them though.
 
j wizzle

j wizzle

i have the same pheno as your p1 going right now, just frosty. going to start the flush in the next couple days, i think im at 50 right now, chopping around 65. its starting to purple up on me too.

the other 2 phenos are nothing like your other pheno. both look better than the p1 pheno though IMO.

looking good true grit
 
Aligee

Aligee

not suprised TG as you gots that kill finger !!! looks like everything you touch comes out fire dem aliens look dank homie... too bad Raskal aint here to see !!!
 
Surfr

Surfr

Just cruisin....
Supporter
Lookin mighty dank..
 
true grit

true grit

First thanks folks!! These girls have taken a beating and just keep truckin. I swear these are the most finicky lookin plants in veg (even now on the moms) but damn they blow up in flower and eat up all i can throw. Can't wait for round 2...bout 4-5 days left...

hey grit:hi:hi
great timing brother i just dropped 11 ALIEN KUSH {F3 ALIEN PHENO} into some water, looking to keep a nice male and make some {f4}...

so you found and kept two PHENO one more kushy and less yielding and one more leafy but better yielding, humm thats making it tough im looking for yield this round but fuck id like some kushy tasteing buds aswell..

these were done by my bro ENT so i know there going to be killer, there also labeled {ALIEN} so maybe ent has done the jist of the work on these already and now i just need to fined the best looking male and female to work with..

reguardless great thread beautiful pics bro...
mad props:passingjoint:
Good luck with the male search bro! Ya pretty much gonna break down to smoke and yield. I can tell the p2 leafier one is now seriously chunkin up with the flush and may do freakin nice on yield for a lil bush at 50 days...the other one just keeps swelling but they are all just tight kush nugs, nothin running..will most def break down to smoke.

looking good grit very nice pics. the 1st plant looks to be more on the og side of things with crazy frost, looks like it has close budsites or more of them though.
thanks bro! Actually dont believe theres any og in these ladies. just smells like straight pure kush, but likewise wiht that these tight close nugs might be where its at!!

i have the same pheno as your p1 going right now, just frosty. going to start the flush in the next couple days, i think im at 50 right now, chopping around 65. its starting to purple up on me too.

the other 2 phenos are nothing like your other pheno. both look better than the p1 pheno though IMO.

looking good true grit
Yeah im torn, the p2 smells so damn good and both are frosty as shit! i prefer pk myself, so thinkin p1 is where its gonna be at for me...

not suprised TG as you gots that kill finger !!! looks like everything you touch comes out fire dem aliens look dank homie... too bad Raskal aint here to see !!!
lol gracias homie! its the regimen bro! yea for sure bout OGR, maybe he still lurks. lol.

heres a few more of p1...
 
Top Bottom