Girl Scout Cookies & Friends

  • Thread starter MakinGoo
  • Start date
  • Tagged users None
Confuten1

Confuten1

exploitin strengths - perfectin weaknessess
Supporter
a
Imedz doesn't have the real deal

Shit, at 55 an 8th they better have the real deal. Also got sour pebbles there n wifi3. I jus assumed with that caliber of flowers the thin mint cutt was real.
Sour pebbles was bomb, wifi3 had premature seeds all throughout it :( good thing is it affirmed how good my wifi cutt is compared to it.

Confu...
 
delae632

delae632

IG @delae_632
Supporter
a

Shit, at 55 an 8th they better have the real deal. Also got sour pebbles there n wifi3. I jus assumed with that caliber of flowers the thin mint cutt was real.
Sour pebbles was bomb, wifi3 had premature seeds all throughout it :( good thing is it affirmed how good my wifi cutt is compared to it.

Confu...

I don't think they have the legit WiFi #3 either.

I grew that Sour Pebbles. Glad you liked it. :)
 
MakinGoo

MakinGoo

hahaha, lookin good goo,hhmmmm...... cherry pie hashish mixed in the cherry pie filling made with cherry pie buds :rolleyes:.. that would be quadruple cherry pielicous

Take it easy
Thanks doggie.. I'm more of a goo bud kind of guy..

Platinum Cherry Pie Goo Bud

Cherry Pie buds dipped in2 Cherry Pie Oil coated with Cherry Pie Kief = Goo Bud AKA Death Bud AKA Honey Bud..


This is a WiFi on WiFi on WiFi Goo Bud
image.jpg
 
MakinGoo

MakinGoo

Didn't this start as Goo's grow log? WTF happened?

Hey Goo you still in here? I didn't even see you finish this thing off...did I miss it in the 98 pages of debate about the strain? haha fuck....
I'm still here D.. Juss not really all there this time of year. LOL!! Goo buds, Goo, & Killer Dank gots me in a foggy haze.. I'm only 1/2 way done with this GSC test run ill get some flicks up 4 u 2 peep
 
MakinGoo

MakinGoo

MG do u use a heatmat for ur cuttings this time of year... i wanted to top my GSC and take some cuts and flip her...
This last batch of clones I didn't use a heat mat but I think I should of.. The cold juss came out of nowhere super fast this year.. It's a good time 2 bust out the heat mats if u haven't already
 
delae632

delae632

IG @delae_632
Supporter
I still want 2 try some D

That GSC and the Cherie Pie look killer Goo!

I swung through the bay on a quick trip up and back so I didn't hit you up. I'll put some nugs aside for you man and give you a proper heads up before I cruise back up there.
 
LeafLady

LeafLady

GSC #1 day 35 flower

This cut from Aligee is crazy bad ass these pics r the best I could take but the plant looks way way better in person.. I'm gunna always run this strain in my tent even with a super low yield I'm sure I can always squeeze a few in my tent..

Forum cut is looking nice.
Too bad iMeds sold a whole bunch of bunk cuts labeled "Thin Mints"...
 
MakinGoo

MakinGoo

That GSC and the Cherie Pie look killer Goo!

I swung through the bay on a quick trip up and back so I didn't hit you up. I'll put some nugs aside for you man and give you a proper heads up before I cruise back up there.
No worries doggie.. Ill b waiting when ever u head out let me know
 
DowNwithDirT

DowNwithDirT

GSC #1 day 35 flower

This cut from Aligee is crazy bad ass these pics r the best I could take but the plant looks way way better in person.. I'm gunna always run this strain in my tent even with a super low yield I'm sure I can always squeeze a few in my tent.. View attachment 268025 View attachment 268027 View attachment 268026


Damn biddy burns so easy. Looks like you caught her tho and stoped the prob. My second round just did the same shit again. Forum cut wants such little food running it on og schedule burns the fuck out of it.
 
delae632

delae632

IG @delae_632
Supporter
Oh boy delea. I remember that.....

Yeah I was always too scared to try the stuff. This isn't the case with Goo's since I know he grows really nice herb but I always felt like people were trying to cover something up with this method. For all I knew the stuff could have been pm covered schwag....or worse! You just couldn't tell and I didn't like that so I never bought it from the vendors (when there were vendors there. haha).
 
Top Bottom